Od nowego roku szkolnego mamy nową wersję dziennika elektronicznego dla Uczniów i dla Rodziców.
Przejście ze „starego” dziennika na „nowy” powinno odbyć się bez udziału szkoły.
Do wyboru mamy dwa typy kont (różniące się funkcjami) – oba są BEZPŁATNE
Zwykłe konto | Konto eduVULCAN | |
Dostęp przez przeglądarkę internetową z komputera | TAK | TAK |
Aplikacja mobilna eduVULCAN | TAK | |
Kalendarz Ucznia | TAK | |
Portal edukacyjny eduVULCAN | TAK | |
Wygodny, możliwy do zmiany login | TAK | |
Jedno konto Rodzica dla wszystkich Dzieci | TAK |
Konto eduVULCAN ma dwa „zestawy” funkcji: Usługę podstawową oraz Usługę rozszerzoną
Sama aplikacja eduVULCAN jest bezpłatna. Do 1 listopada 2024 korzystanie z usługi rozszerzonej jest bezpłatne. Nic nie trzeba robić (np. podawać danych karty płatniczej). Przez 2 miesiące funkcje rozszerzone będą włączone dla wszystkich użytkowników automatycznie. Po 1 listopada usługa rozszerzona jest płatna (jednorazowo od 33 zł do 43 zł za okres od 1 listopada do 30 czerwca). Cena zależy od kanału sprzedaży
Usługa podstawowa BEZPŁATNA | Usługa rozszerzona PŁATNA po 1.11.2024 | |
Powiadomienia PUSH | TAK | |
Usprawiedliwienia w aplikacji | TAK | |
Moduł wiadomości w aplikacji | TAK | |
Możliwość dostosowania wyglądu | TAK | |
Widżety (Android) | TAK | |
Frekwencja (nieobecności) | TAK | TAK |
Procent frekwencji | TAK | TAK |
Sprawdziany | TAK | TAK |
Zadania domowe | TAK | TAK |
Oceny i średnie | TAK | TAK |
Kalendarz z planem lekcji | TAK | TAK |
Jeśli podczas aktualizacji pojawi się prośba o jednorazowy kod – prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Kody będą wysyłane na adres e-mail podany w szkole w ciągu 24 – 48 godzin.
Jeśli po 48h od zgłoszenia nie otrzymaliście Państwo kodu – prosimy o kontakt mailowy na adres poniżej (najczęściej nie jest podany lub jest błędny w szkole adres e-mail).
Prosimy również, aby formularz wypełniać tylko jeden raz dla danej osoby (np. Ucznia) – każdy kolejny wypełniony formularz unieważni wcześniej wysłany kod.
Więcej informacji można znaleźć:
- na tablicy obok pokoju 208
- u szkolnego administratora (pok. 208)
W razie dodatkowych pytań – zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: dziennik.zsofk@eduwarszawa.pl
Instrukcje opracowane przez firmę VULCAN:
- Dla uczniów i rodziców przed aktualizacją: https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz
- Dla uczniów i rodziców, którzy wybrali konto zwykłe: https://dziennik.vulcan.edu.pl/kzw
- Dla uczniów i rodziców, którzy wybrali konto eduVULCAN: https://dziennik.vulcan.edu.pl/kev