TEAMS
- zebrać razem zespół;
- używać czatu zamiast poczty e-mail;
- bezpiecznie jednocześnie edytować pliki;
- wyświetlać polubienia, @wzmianki i odpowiedzi jednym naciśnięciem przycisku;
dostosować ją, dodając notatki, witryny internetowe i aplikacje.
WORD
- tworzyć dokumenty od początku lub na podstawie szablonu;
- dodawać tekst, obrazy, grafikę i klipy wideo;
- prowadzić badania na konkretny temat i przeszukiwać wiarygodne źródła;
- uzyskiwać dostęp do dokumentów z komputera, tabletu lub telefonu za pomocą usługi OneDrive;
- udostępniać dokumenty i współpracować z innymi osobami;
- śledzić i przeglądać zmiany.
SHAREPOINT
Nie musisz instalować żadnego oprogramowania, aby korzystać z usługi SharePoint. Zamiast tego połącz się za pomocą przeglądarki internetowej.
EXEL
Program Excel ułatwia pracę z liczbami. W programie Excel można usprawnić wprowadzanie danych za pomocą funkcji Autowypełnianie, uzyskać zalecenia dotyczące wykresu na podstawie danych, a następnie utworzyć wykres jednym kliknięciem. Ponadto paski danych, kodowanie kolorami oraz ikony umożliwiają łatwe wykrywanie trendów
i wzorców.
ONEDRIVE
- w usłudze OneDrive można przechowywać ponad 300 typów plików.
ONENOTE
- Wpisuj informacje w notesie lub wstawiaj go z innych aplikacji i stron internetowych.
- Sporządzaj odręczne notatki lub rysuj swoje pomysły.
- Używaj wyróżnienia i tagów, aby łatwo monitorować.
- Udostępniaj notesy, aby współpracować z innymi osobami.
Uzyskuj dostęp do notesów z dowolnego urządzenia.
OUTLOOK
- zorganizować pocztę e-mail tak, aby skupić się na najważniejszych wiadomościach;
- zarządzać swoim kalendarzem w celu łatwego planowania spotkań i terminów;
- udostępniać pliki z chmury, aby wszyscy zawsze mieli najnowszą wersję.
być na bieżąco i pracować w dowolnym miejscu.
POWERPOINT
- tworzyć prezentacje od początku lub na podstawie szablonu;
- dodawać tekst, obrazy, grafikę i klipy wideo;
- wybrać profesjonalny projekt za pomocą Projektanta programu PowerPoint;
- dodawać przejścia, animacje i ruch;
- zapisywać pliki w usłudze OneDrive, aby mieć dostęp do prezentacji z komputera, tabletu lub telefonu;
- udostępniać dokumenty i pracować z innymi osobami, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.
FORMS
- tworzenie badań, testów i ankiet oraz łatwe przeglądanie przychodzących wyników;
- zapraszanie innych osób do odpowiadania na formularz przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej lub urządzenia przenośnego.
- korzystanie z wbudowanych narzędzi do analizy w celu oceniania na bieżąco przesłanych odpowiedzi;
- eksportowanie danych z formularzy, na przykład wyników testów, do programu Excel w celu przeprowadzenia dalszych analiz lub wystawienia ocen.
YAMMER
- komunikować się i uczestniczyć w wydarzeniach w całej organizacji;
- uzyskiwać dostęp do wiedzy innych osób;
- używać skrzynki odbiorczej do wyświetlania i
określania priorytetów najważniejszych wiadomości oraz ogłoszeń
i zarządzania nimi; - Wyszukuj ekspertów, konwersacje i pliki.
- dołączać do grup w celu otrzymywania aktualnych informacji, kontaktować się ze społecznością i gromadzić pomysły;
- uczestniczyć w konwersacjach w Twojej sieci i dodawać szczegółowe informacje.
SWAY
- Łatwo łącz tekst, obrazy, klipy wideo i inną zawartość w interakcyjnym formacie online.
- Stosuj układy i schematy kolorów utworzone przez projektantów lub pozwól aplikacji Sway podpowiadać elementy projektu dopasowane do Twojej zawartości.
- Wyszukuj i importuj odpowiednią zawartość z innych źródeł.
Udostępniaj swoje ukończone swaye w sieci Web.