MS OFFICE

TEAMS

  • zebrać razem zespół;
  • używać czatu zamiast poczty e-mail;
  • bezpiecznie jednocześnie edytować pliki;
  • wyświetlać polubienia, @wzmianki i odpowiedzi jednym naciśnięciem przycisku;
  • dostosować ją, dodając notatki, witryny internetowe i aplikacje.

WORD

  • tworzyć dokumenty od początku lub na podstawie szablonu;
  • dodawać tekst, obrazy, grafikę i klipy wideo;
  • prowadzić badania na konkretny temat i przeszukiwać wiarygodne źródła;
  • uzyskiwać dostęp do dokumentów z komputera, tabletu lub telefonu za pomocą usługi OneDrive;
  • udostępniać dokumenty i współpracować z innymi osobami;
  • śledzić i przeglądać zmiany.

SHAREPOINT

Nie musisz instalować żadnego oprogramowania, aby korzystać z usługi SharePoint. Zamiast tego połącz się za pomocą przeglądarki internetowej.

 

EXEL

Program Excel ułatwia pracę z liczbami. W programie Excel można usprawnić wprowadzanie danych za pomocą funkcji Autowypełnianie, uzyskać zalecenia dotyczące wykresu na podstawie danych, a następnie utworzyć wykres jednym kliknięciem. Ponadto paski danych, kodowanie kolorami oraz ikony umożliwiają łatwe wykrywanie trendów
i wzorców.

ONEDRIVE

  • w usłudze OneDrive można przechowywać ponad 300 typów plików.

ONENOTE

  • Wpisuj informacje w notesie lub wstawiaj go z innych aplikacji i stron internetowych.
  • Sporządzaj odręczne notatki lub rysuj swoje pomysły.
  • Używaj wyróżnienia i tagów, aby łatwo monitorować.
  • Udostępniaj notesy, aby współpracować z innymi osobami.
  • Uzyskuj dostęp do notesów z dowolnego urządzenia.

OUTLOOK

  • zorganizować pocztę e-mail tak, aby skupić się na najważniejszych wiadomościach;
  • zarządzać swoim kalendarzem w celu łatwego planowania spotkań i terminów;
  • udostępniać pliki z chmury, aby wszyscy zawsze mieli najnowszą wersję.
  • być na bieżąco i pracować w dowolnym miejscu.

POWERPOINT

  • tworzyć prezentacje od początku lub na podstawie szablonu;
  • dodawać tekst, obrazy, grafikę i klipy wideo;
  • wybrać profesjonalny projekt za pomocą Projektanta programu PowerPoint;
  • dodawać przejścia, animacje i ruch;
  • zapisywać pliki w usłudze OneDrive, aby mieć dostęp do prezentacji z komputera, tabletu lub telefonu;
  • udostępniać dokumenty i pracować z innymi osobami, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują.

FORMS

  • tworzenie badań, testów i ankiet oraz łatwe przeglądanie przychodzących wyników;
  • zapraszanie innych osób do odpowiadania na formularz przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej lub urządzenia przenośnego.
  • korzystanie z wbudowanych narzędzi do analizy w celu oceniania na bieżąco przesłanych odpowiedzi;
  • eksportowanie danych z formularzy, na przykład wyników testów, do programu Excel w celu przeprowadzenia dalszych analiz lub wystawienia ocen.

 

 

YAMMER

  • komunikować się i uczestniczyć w wydarzeniach w całej organizacji;
  • uzyskiwać dostęp do wiedzy innych osób;
  • używać skrzynki odbiorczej do wyświetlania i
    określania priorytetów najważniejszych wiadomości oraz ogłoszeń
    i zarządzania nimi;
  • Wyszukuj ekspertów, konwersacje i pliki.
  • dołączać do grup w celu otrzymywania aktualnych informacji, kontaktować się ze społecznością i gromadzić pomysły;
  • uczestniczyć w konwersacjach w Twojej sieci i dodawać szczegółowe informacje.

SWAY

  • Łatwo łącz tekst, obrazy, klipy wideo i inną zawartość w interakcyjnym formacie online.
  • Stosuj układy i schematy kolorów utworzone przez projektantów lub pozwól aplikacji Sway podpowiadać elementy projektu dopasowane do Twojej zawartości.
  • Wyszukuj i importuj odpowiednią zawartość z innych źródeł.
  • Udostępniaj swoje ukończone swaye w sieci Web.

Skip to content